Eleanitz

Euskal hiztun eleanitzak hezteko helburuarekin egindako proiektua da Eleanitz.

Robotika eta programazioa

Robotika klaseetan 3D diseinua, aplikazioak sortzeko programak erabiliz eta programazio hizkuntza programen bidez pentsamendu konputazionala lantzen dugu.

Kiva

KiVa ikerketan oinarritutako eskola-jazarpenaren edo bullying, aurkako programa da, Finlandiako Turkuko Unibertsitateak sortua eta garatua.

Hedatze

22-23 ikasturtean HEDATZE programa martxan jarri genuen. Izatez proiektu berria zen, baina gure ikastolan norabide berdinean zihoan funtzionamendua aldez aurretik zehaztuta geneukan.

IKT heldutasun teknologikoa

Azken urteotan gizarteko arlo gehienetan bezala, bilakaera erraldoia izan da hezkuntzaren digitalizazioan. Ez soilik administrazio eta ebaluazio gaian, baita eduki eta klase barruko eguneroko lanean ere.

Patioen antolaketa

2012-13 ikasturteanLautada Ikastolan jolasorduen inguruan berrikuntzak planteatzen hasi ginen